Kennisbank

KANDIDAAT

  1. Waarom heten jullie nu Amplooi en wat betekent het?
    Amplooi is een landelijke specialist in arbeidsmobiliteit. Wij zijn ontstaan uit een fusie van Lengersdorf, AMK Re-integratie, De Banensolliciteit en Passen & Meten. Met ruim 35 enthousiaste mobiliteitsexperts en arbeidsmakelaars helpen wij werknemers op het gebied van re-integratie, outplacement en loopbaancoaching. Dit doen we niet alleen voor werknemers die zich verder willen ontwikkelen, maar ook voor werknemers die langdurig verzuimen of onverhoopt boventallig zijn geworden.
    De naam is fictief, maar je zou er een samentrekking van Amplitude (= variatiebreedte) en Emplooi (= baan) in kunnen lezen.
  1. Houd ik nog dezelfde coach?
    Jazeker, u houdt dezelfde coach.
  1. Is mijn dossier volledig bekend bij Amplooi?
    Jazeker, uw dossier is volledig bekend bij ons.
  2. Wat verandert er voor mij door de overgang naar Amplooi?
    Voor u verandert er niets. Uw huidige contactpersoon zal u informeren over zijn of haar nieuwe emailadres.
  3. Is de kans op passend werk bij Amplooi even groot?
    Door het samengaan van kennis, kunde en ervaring van meerdere organisaties kunnen wij u nu nog beter van dienst zijn.
  4. Staat Amplooi ook open voor de sociale kant van mijn verhaal?
    U wordt op dezelfde wijze geholpen als u altijd van ons gewend bent.
  5. Krijg ik bij Amplooi nog wel voldoende persoonlijke aandacht?
    U wordt op dezelfde wijze geholpen als u altijd van ons gewend bent.
  1. Werkt Amplooi overal in het land?
    Amplooi heeft landelijke dekking en zit dus altijd in de buurt. Afspraken kunnen bij u op locatie plaatsvinden of op een van onze 35 spreeklocaties verspreid door het land.

 

KLANT

  1. Waarom heten jullie nu Amplooi en wat betekent het?
    Amplooi is een landelijke specialist in arbeidsmobiliteit. Wij zijn ontstaan uit een fusie van Lengersdorf, AMK Re-integratie, De Banensolliciteit en Passen & Meten. Met ruim 35 enthousiaste mobiliteitsexperts en arbeidsmakelaars helpen wij werknemers op het gebied van re-integratie, outplacement en loopbaancoaching. Dit doen we niet alleen voor werknemers die zich verder willen ontwikkelen, maar ook voor werknemers die langdurig verzuimen of onverhoopt boventallig zijn geworden.
    De naam is fictief, maar je zou er een samentrekking van Amplitude (= variatiebreedte) en Emplooi (= baan) in kunnen lezen.
  1. Levert Amplooi dezelfde diensten en prestaties als ik gewend ben?
    Door het samengaan van kennis, kunde en ervaring van meerdere organisaties kunnen wij u nu nog beter van dienst zijn. Ons dienstenpakket is zelfs uitgebreid, waardoor we u breed van dienst kunnen zijn binnen de wereld van re-integratie, outplacement en loopbaancoaching.
  1. Heeft Amplooi dezelfde kennis, ervaring en arbeidsmarktcontacten als ik gewend ben?
    Door het samengaan van kennis, kunde en ervaring van meerdere organisaties kunnen wij u nu nog beter van dienst zijn.
  1. Is Amplooi gespecialiseerd in een bepaalde branche?
    Wij werken voor bedrijven van groot tot klein en in alle branches. Kennis van zowel juridische als menselijke aspecten en kennis van de arbeidsmarkt is voor ons leidend. Dat is ook terug te vinden in ons huidige klantenbestand.
  1. Werkt Amplooi overal in het land?
    Amplooi heeft landelijke dekking en zit dus altijd in de buurt. Afspraken kunnen bij u op locatie plaatsvinden of op een van onze 35 spreeklocaties verspreid door het land.
  1. Is Amplooi gecertificeerd?
    Wij bezitten het Blik op Werk Keurmerk en worden met 3 sterren beoordeeld.
  1. Wie is mijn contactpersoon bij Amplooi?
    Uw contactpersoon blijft dezelfde als u nu gewend bent. Indien er toch een wijziging plaatsvindt, informeren we u daar proactief over.
  1. Op welke manier neemt Amplooi de lopende trajecten over?
    Alleen de naam van ons bedrijf verandert. Lopende trajecten blijven gelijk.
  1. Is ons contract nog geldig na de naamsverandering naar Amplooi?
    Het contract is nog steeds geldig. Alleen de naam van de juridische entiteit verandert.
  1. Blijven de tarieven van Amplooi gelijk aan de bestaande tarieven?
    De tarieven blijven gelijk aan de offerte die u getekend heeft.
  1. Wat zijn de factuurgegevens van Amplooi?
    KvK: 11050825 | BTW: NL8135.84.450B01 | IBAN: NL09 ABNA 0565 9308 93
  1. Wat zijn de telefoon- en emailgegevens van Amplooi?
    Tel: 088-0223888 | Mail: info@amplooi.nl
  1. Neemt Amplooi de lopende automatische incasso’s over of moet ik iets doen?
    Als klant hoeft u hieraan niets te doen.
  1. Ik wil specifieke kenmerken op mijn factuur. Hoe geef ik dat aan jullie door?
    Dit kunt u per mail aan ons doorgeven op finadmin@amplooi.nl